Aby zapewnić klientom towar świetnej jakości, współpracujesz jedynie ze sprawdzonymi dostawcami? Masz konkurencyjne ceny i estetyczną, intuicyjną w obsłudze stronę internetową? To nie wszystko. Jeżeli chcesz wzbudzić zaufanie wśród klientów i poprawić wyniki, rozważ sprzedaż na raty. To proste – wystarczy, że wykonasz zaledwie 3 kroki.
Kiedy sprzedaż na raty to rozwiązanie dla Twojej firmy?
Być może zastanawiasz się, czy sprzedaż na raty to rozwiązanie, które sprawdzi się w Twojej firmie. Sprzedaż ratalna najczęściej jest dostępna w sklepach oferujących drogie produkty – meble, sprzęt RTV/AGD, baseny czy zabudowy kuchenne. Katalog produktów, których koszt zakupu klient może rozłożyć na raty, jest jednak dużo obszerniejszy – to choćby:
- Fotowoltaika. Sprzedajesz instalacje fotowoltaiczne? Zaproponuj klientom alternatywę dla standardowego kredytu i zaoferuj im sprzedaż ratalną.
- Domki holenderskie – raty zwiększą Twoją atrakcyjność w oczach klientów.
Prowadzisz nie tylko sklep stacjonarny, ale także internetowy? Według raportu Gemius* 8 proc. respondentów wskazało sprzedaż na raty w odpowiedzi na pytanie o aspekty wpływające na przekonanie, że odwiedzony przez nich po raz pierwszy sklep jest wiarygodny.
Jak uruchomić sprzedaż na raty – 3 kroki
Sprzedaż ratalna online czy w punkcie stacjonarnym to konkretne korzyści dla Ciebie – jako przedsiębiorcy. Co więcej, proces uruchomienia sprzedaży na raty jest maksymalnie uproszczony. Dostrzegasz potencjał udostępnienia tej formy płatności? Oto co musisz zrobić:
1. Skontaktuj się z nami
Możesz to zrobić na jeden z kilku sposobów – zgłoś się do nas przez telefon (61 635 07 20), e-mail (wspolpraca@plusraty.pl) lub formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt” na naszej stronie https://plusraty.pl/ . Po poznaniu specyfiki Twojego biznesu przedstawimy Ci optymalne rozwiązanie. To pierwszy krok, aby umożliwić klientom rozłożenie płatności za nabyte produkty na raty.
2. Podpisz umowę
Po ustaleniu szczegółów pozostaje tylko podpisanie dokumentów. Cenimy sobie partnerską współpracę i dlatego z naszymi kontrahentami podpisujemy tylko jedną, krótką i przejrzystą umowę. Minimum formalności sprawia, że szybko uruchomisz sprzedaż ratalną e-commerce lub w punkcie stacjonarnym.
3. Uruchom sprzedaż ratalną
Po podpisaniu umowy otrzymasz możliwość oferowania sprzedaży ratalnej. Wprowadzaj samodzielnie wnioski o zakup na raty, dodaj możliwość rozłożenia zakupów na raty w koszyku w Twoim e-sklepie lub wysyłaj linki prowadzące do wniosku do swoich klientów. Pamiętaj, że z niczym nie pozostawimy Cię samego – na każdym etapie zapewniamy wsparcie.
Plus Raty – dlaczego warto nam zaufać?
Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Inbank oddział w Polsce. Specjalizujemy się w sprzedaży ratalnej. Oferujemy rozwiązania zarówno dla e-commerce jak i firm prowadzących sprzedaż stacjonarną.
Dlaczego warto wybrać nasze rozwiązania? Stawiamy na:
- Transparentność. Nie musisz obawiać się skomplikowanych umów z niezrozumiałymi zapisami.
- Bezpieczeństwo. Wiemy, w jak wrażliwej branży działamy i dlatego bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem.
Chcesz poznać szczegóły współpracy? Masz dodatkowe pytania? Chętnie porozmawiamy o tym, jak sprzedaż na raty zwiększy Twoje dochody.
*Gemius Polska, Raport E-commerce w Polsce 2021
